sobota, 20 września 2014

Witam na moim blogu εїз

Cześć (':
Mam na imię Daria..Może niektórzy mnie kojarzą z bloga https://disneyviolettaapl.pinger.pl
Prowadzę tam bloga o serialu Violetta...Teraz postanowiłam założyć bloga tu..Znajdą się tu opowiadania o zwykłej dziewczynie która dotąd wiodła normalne, szczęśliwe życie.. Po śmierci jednej bliskiej jej osoby wszystko sie zmieni..czeka ją mnóstwo przygód...  Więcej w prologu ;)
Nad wyglądem jeszcze pracuje więc będzie jeszcze udoskonalony :3
Nie wiem ile będę prowadziła tego bloga, mam nadzieje że długo :)
Jak mi  się uda to jeszcze dzisiaj dodam prolog i bohaterów ! :*




3 komentarze:

  1. Powodzonka, Daria <3 Będę czytała jak i komentowała twoje wszystkie posty!!!! Tylko mnie o nich informuj! Przeczytałam prolog i jest to dość smutna historia ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia kochaa <3
    ~sorprendente <3

    OdpowiedzUsuń